نی نی طلا

سر درد مامانی

1389/12/28 23:43
نویسنده : مامانه نی نی
851 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزم بلاخره منم خریدای عیدمو کردم و تموم شدددددددد ایشاالله سال دیگه با هم بریم خرید  خلاصه جمعه خریدام تموم شد گفتم بهتر برم آرایشگاه یه تغییری به موهام بدم برای شنبه که دیروز باشه نوبت داشتم چشمت روز بد نبینه مامانی میخواستم موهامو فر کنم البته کردمااا.وقتی شروع کرد موهامو بپیچه سرم کم کم شروع کرد به درد گرفتن آخه موهامو خیلی میکشید منم هی تحمل کردم هی تحمل کردم هی هیچی نگفتم ولی دیدم نه بعد یه ربع که کار پیچیدن تموم شد سر درد عجیبی گرفتم کم کم زدم زیر گریه آخه واقعا غیر قابل تحمل بود خلاصه خیلی گریه کردم ولی حتما باید تا ۱ ساعت این دردو تحمل میکردم تا موهام خوشگل شه که یه ساعت شد و من همچنان سر درد داشتم بعد یه ساعت خانم آرایشگر گفت نه موهات هنوز خودشو نگرفته منو میگی داغون شدم گفتم نههههه نمیخوام هر چی هست بازش کن دیگه تحمل ندارم خانمه هم گفت باشه ولی پای خودت اون موقع هیچی برام مهم نبود گفتم فقط میخوام بازش کنی همین برام باز کرد موهامو خدارو شکر فرش خوب شد ه بودبعدم دیگه سرم کاملا خوب شد اومدم خونه بابایی هم کلی خوشش اومد این بود ماجرای دیروز من .....دوستت دارم عزیزممممممممم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نی نی طلا
22 اسفند 89 11:49
الهی خاله قربونش بره پس کی میخوای بیای جوجو؟
وبلاگت مبارک باشه جوجه کوچولو منتظرتیم
یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووس

راستشو بگو خودتی یا تویی؟بلاخره پیدام کردیییی
مامان نی نی
22 اسفند 89 12:01
اینشالا که نی نی جون زود زود میاد تو دل مامانیش


ممنونم عزیزم لطف کردی که سر زدی
مامان غزل
22 اسفند 89 15:19



سانتيا
23 اسفند 89 18:52
سلــــــــام
مبــــــاركــــــــه
پس بگو چرا سري به ما نميزني؟
سرت جاي ديگه گرم بـــــود
ايشالله عيد ني ني بياد تو دلت حالتو بگيره نزاره بري بيرون


قربونت برم مرسی بوسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی طلا می باشد