نی نی طلا

خدا حافظی

1390/2/10 8:16
نویسنده : مامانه نی نی
898 بازدید
اشتراک گذاری

فقط اومدم خدا حافظی کنم چون من تو متن پایین یه عکس گذاشته بودم که خیییلی معمولی بود و من عاشقه اون عکس بودم و دوست داشتم تو وبلاگ نینیم باشه اما بدون تذکر قبلی و بخاطر اون عکس وبلاگم مسدود شد برای همین من دیگه نمی خوام اینجا باشم برای نینیم یه وبلاگ دیگه درست کردم و از اینجا کوچ کشی کردمخنثی 

اما اینو بگم با تلاش خواهرم دوباره این وبلاگ برگردونده شد من اما هنوزم دلخورم نه بخاطر اینکه مجبور شدم عکسو بردارم بخاطر اینکه بدون اطلاع قبلی وبلاگ مسدود شد.........بامن حرف نزن

اینم آدرس وبلاگ جدیدمممم

http://talaomanobabash.blogfa.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

میلاد
28 اردیبهشت 90 12:50
سلام... من به تازگی یه کتابچه مخصوص موبایل برای کسانی که مادر شدن یا میخوان مادر بشن طراحی کردم که میتونید از وبلاگم دانلود کنید و در گوشی موبایلتان نصب کنید و مطالعه کنید.(فکر کنم به درد شما بخورد) توضیحات بیشتر رو توی وبلاگم دادم. لطفا پس از دریافت به دوستان دیگر خود نیز این نرم افزار را معرفی کنید. مرسی
دانيال
13 تیر 90 11:33
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی طلا می باشد