نی نی طلا

روزای آخر سال

1389/12/25 20:43
نویسنده : مامانه نی نی
883 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز خوبی برام بود آخه یکی از دوستای نینی سایتی اومده بود خونمون خیلی خوشحالم از اینکه تونستم ببینمش .....کم کم سال داره تموم میشه و به سال جدید نزدیک میشیم من عااااااشقه این روزای آخر سالم که همه درگیر خرید شستن و رفتنن ....امروزم هوا کاملا بهاری بود یکمی هم گرم شده بود ولی در کل هوا هوای دم عید بود منم کلی سر حال شدم اول صبحی با دیدن هوای آفتابی آخه چند روزی بود همش بارونی بود خب....یکمی هم از کارام مونده که باید امشب وقتی بابایی رفت باشگاه تمومش کنم البته اگه حسش بیادامشب بابایی برام کلی سر رسید جدید آورد منم مثه همیشه گشتم ببینم تو سال جدید چه روزایی تعطیلی داریم تا برای گشت و گذار برنامه ریزی کنم بقول بابات که من شکار تقویممخب بسه دیگه خودمم نفهمیدم تا الان چی نوشتم هر چی به ذهنم اومدو نوشتم میبینی مامانت چه نویسنده ایه بزرگ شدی اینا رو خوندی بهم نخندیااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نی نی طلا
26 اسفند 89 0:24
خاله قربونش بشه الهیییییییییی.
همه اینارو خودم واسش میخونم چشای کوچولوش خسته نشه.
منظرتیم نی نی طلابووووووووووسسسسسسسسسسسس

آخیییییییی مرسی بوسسسسسسسس
سانتيا
26 اسفند 89 15:26
سيلام هنگام جون جوني
خيلي خيلي خوشحالم كه ديدمت وخيلي خوشحالم كه دوست خوبي مثل تو دارم بوس
ايشالله عيد وتعطيلات بهت خوش بگذره وهمچنين سال خوب وبا بركتي داشته باشي


سلام سانتیا جونم مرسی... همچنین برای تو دوست خوبم
مادر
26 اسفند 89 18:07
سلام منم از نی نی سایت امدم ..خوشبحالت که یه دوست خوب پیدا کردی من که همیشه تنهام و یه دوست هم ندارم


سلام عزیزم خدا نکنه که تنها باشی من میشم دوستت اگه قابل بدونی میتونی اسمتو تو نینی سایت بهم بگی با هم دوست شیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی طلا می باشد